can i do 195


http://www.muzie.ne.jp/artist/a055747

what can i do
the world i live in the sky is unlimited so you are
they say nothing youre afraid of no fear around you
you are unlimited so the sky is 
there is another world where the sky is limited 
there are people locked in a cage feeling hopeless
living with the fear of being killed and tortured 
they are dying on the street  
desperate to flee their homeland to just just breathe and live  
what can i do  what can i do
この平和な国に住んでいる俺はなにができる 武器を手に戦う子ども 客をひく幼い少女達がいる 争いのない世界はすぐそこねと、君も熱く言ってた What can i do  what can i do  what can we do

9/2にacoustic guitar を加え、再mixしました。
electric guitar の演奏時のtime lagをどうしても解消できなくて、、、
荒々しくなりましたが、、聴いて頂ければ


きみの頼りなさげな船出に乾杯
真っ青の海に 大きな入道雲が 泳いでる
すぐ横に ちぎれ雲が 浮いている
つかず離れず  しがみついているよう
虹が繋いでくれるとでも 思ってるの

気持ちが揺らいでいるの 
僕等は風任せで消える 
そうさ不安さ でも目の前は yes
きみの頼りなさげな船出に乾杯

大変、御無沙汰しています。
muzie でup しました。
この糞暑い中、聴いて頂ければ、、うれしいです。




2016.08.24 


Secret